Využitie sociálnej siete

03.06.2013 14:36

Pri takom bežnom preklikávaní sa internetom sa nám čistou náhodou podarilo dostať na jednu zaujímavú stránku na známej sociálnej sieti Facebook. Ako prvé nás zaujal názov skupiny na ktorú sme sa preklikli: POMOC ĽUĎOM V HMOTNEJ NÚDZI. Hneď druhé bol status administrátora stránky a autora celej myšlienky založiť skupinu a ako tretie pre niekoho možno prekvapenie, pre niekoho  nie. Skupina bola plná ľudí, ktorí niečo ponúkajú a to všetko nezištne a zadarmo. 

    Nedalo nám teda a napísali sme administrátorovi skupiny pánovi Marcelovi Kuvikovi. Po pár správach nám napísal, čo ho vlastne viedlo k založeniu práve tejto skupiny:

Pri dnešnej situácii mi nedalo a vytvoril som skupinu na sociálnej sieti facebook s názvom Pomoc ľuďom v hmotnej núdzi. Nápad vznikol keď som dal veci na inzerciu ktoré viac nepotrebujem a za chvíľu som si cez mobil vypočul niekoľko ľudských príbehov.Vtedy mi nedalo nepomôcť týmto ľuďom.Tak vznikla skupina ktorá sa snaží týmto ľuďom pomáhať.Je to stránka určená len pre pomoc a darovanie vecí.Na stránke nesmie nikto nikomu nič predávať len nezištne pomáhať.Tu nejde o zisk ale o pomoc tým čo to naozaj najviac potrebujú.

S pozdravom Admin.

 

Práve preto sme sa rozhodli, že jeho FB skupinu zaradíme medzi dôležité stránky na našej úvodnej stránke.

 

Aj takto by sme chceli pomôcť. Do skupiny sa môžete dostať kliknutím na link: 

FB Ľudia v hmotnej núdzi

alebo na úvodnej stránke v časti dôležité stránky, kliknutím na ikonu HELP

 

 

Vyhľadávanie