Šport:súboj gigantov pre Real

06.03.2013 00:46

 

Real Madrid dokázal postúpiť do štvrťfinále Ligy majstrov, ale aj tréner bieleho baletu José Mourinho priznáva, že mal potrebnú dávku šťastia. Španieli od úvodu druhého polčasu prehrávali po vlastnom góle Sergia Ramosa, avšak v 56. minúte prišla zdanlivo prísna červená karta pre domáceho Naniho. Následne sa Luka Modrič a Cristiano Ronaldo postarali o obrat a o postup svojho mužstva.

   

"Lepší tím prehral. Nehrali sme dobre a nezaslúžili sme si zvíťaziť," povedal Mourinho, ktorého slová cituje viacero zahraničných zdrojov. A čo osudný verdikt? "O ňom nehovorím - nevidel som to dobre. Ale ak by sa hralo jedenásť na jedenásť, pochybujem, že by sme zápas mohli vyhrať. Som tak trochu nahnevaný. Proti Barcelone sme hrali dobre a dnes som čakal viac, čakal som predvedenie nášho futbalu."

"United boli veľmi kompaktní. Boli veľmi agresívni a technicky veľmi dobre organizovaní. Viem, že Manchester United sú giganti... a nielen fyzicky, ale aj psychicky. Viem, že majú trénera, ktorí ich dokáže vymotivovať, ale ja som od nás očakával inú hru. Potom som cítil, že Modrič by zápas mohol zmeniť a priniesť tam kvality, ktoré nám chýbali," reagoval skúsený portugalský kormidelník.

Tréner United Alex Ferguson bol po zápase poriadne nahnevaný, odmietol komunikovať s médiami a nezúčastnil sa ani tlačovej konferencie. "Boli sme svedkami rozhodnutia, ktoré vyzeralo veľmi kruto a v danom okamihu zápasu priam neuveriteľne," skonštatoval Fergusonov asistent Mike Phelan.

 

 

Zdroj:profutbal.sk  Foto: profutbal.sk

 

Diskusná téma: Šport:súboj gigantov pre Real

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie